18 September 2014

Sakit

Sebenar nya , benda kecil tapi diperhebohkan . Bodohkan ? Bukan apa , manusia sekarang ni suka sangat ada perasaan atau sifat dengki . Apa kelebihannya kalau dengki dengan kebahagiaan orang lain ? Tak ke merugi masa . Eja pun malas nak memanjangkan cerita . Dah kalau nak sangat si FA tu ambil lahh , sikit pun tak heran . Eh dah kalau lapo bebenor ambil lahh . Nampak obses . Opss . Entah laa Eja pun . Sakit ? Eh mana ada , alaa normal lah perempuan . Tapi memang 'PLAY DRAMA' betul lah sekarang neh . Sodaa ler sikit , ekau tu dah beso . Pangai macam bebudakk .

But nevermind , Allah bagi ujian kejap je neh . Lepas ni mesti dapat yang lebih . Kan ? Biasa lahh lumrah kehidupan . Dunia ni bukan untuk ketawa je . Tapi apa pun yang terjadi . Eja terima dengan hati yang terrrrbuka . 'mampu ke aku?' 'Alaa , Allah kan ada , takdir yang menentukan segalanya'

'Kenapa senang sangat lepas dia ?' Kalau dah bukan jodoh , kenapa nak penjara dia lagi ? Bia lah dia yang menentukan . Apa pun terima je dengan redha . Dalam hati 'Bukan apa , perjalanan jauh lagi . Lepasni , kau takkan kenal dah dia . cukup cukup lah hati kau je sakit jaa :')'

Allah tahu keadaan dan dimana kamu sekarang , maka jangan lah bersedih . Tawakal , istighfar bebanyak . Jangan difikirkan . Usaha , bangkit . Jatuh sekalipun cuba bangun . Allah nampak , Dia uji , Kamu kena kuat ! Bersungguh sungguh . Gigih ! Jangan rasa belas kasihan , jaga hati kamu . Sakit sikit , tapi percayalah KEBAHAGIAAN datang melulu tanpa dijemput :')